....برای عشقم

منوی بلاگ

من و قطار و دلتنگی....

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۱ ق.ظ

سلام به عشق آقا مرتضی

دلم واسه عشقم خیلی تنگ شده 

دلم خیلی هوا کرد واست بنویسم امروز ٣١تیر ساعت ٥صبح قطار تهران زاهدان الانم دقیقا بعد از کرمان وایسادیم واسه نماز صبح خیلی خیلیم واسه عشقم دعا کردم قربونش برم 

دارم میرم زاهدان عروسی داداشی،کاش الان توام مال خودم بودی باهم میرفتیم 

عشقم تا دوهفته دیگه میام واسه دیدنت 

خیلی خیلی دوست دارم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۳۱
M O R T E Z A

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">