....برای عشقم

منوی بلاگ

حالم بددددددددده...

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۵۳ ق.ظ


سلام پریسای مهربانم 

نمیدونم چی باید بگم واقعا نمیدونم این منم همون مرتضی همونی که آرزوهای زیادی تو زندگی داشت اونیکه امیدوار بود همچی درست میشه کم آوردم ،من خیلی ضعیفم 

دوهفته گوشی رو خاموش کردم اره میدونم خیلی خودخواهم اما نمیخام به پام بسوزی نمیخام عمرتو برا من بذاری که ارزش عشق را ندارم

حالم اصلا خوب نیس من مال این دنیا نیستم من لذت نمیبرم از زندگی تو این دنیا 

سراسرِ وجودمو افسردگی گرفته ،من شاید مرتضای همیشگی نیستم این روزها ،، واسم دعا کن ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۹
M O R T E Z A

نظرات  (۱)

آنان که زما دور ولی در دل وجانند 
بسیارگرامی تراز آنند که بدانند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">