....برای عشقم

منوی بلاگ

این حوالی کسی پر نمیزند

پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۵ ب.ظ


دیگر کسی این حوالی پر نمیزند،اینجا قلب احساسات ناگفته ی من است که دیگر قلب خودم گنجایش اینهمه درد روزگار را ندارد اینجا پنهانشان میکنم تا یادم بماند روزهای بیکسیم را ...

من زاده ی تنهاییم شاید خداوند مرا دوست دارد که نمیخواهد با کسی تقسیمم کند،اما این انصاف نیست اگر خداوند مرا از ته دل دوست داشته باشد باید مرا پیش خودش میبرد،خداوندا من تو را دوست دارم میخواهم کنارت باشم خودت که میدونی چرا این خواسته را ازت دارم خودت که میدونی چقدر دلم واسش تنگ شده چقدر دلم هواشو کرده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۶
M O R T E Z A

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">