....برای عشقم

منوی بلاگ

مشاوره ۱

يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۴۲ ب.ظ

بعد از چند سال بازم تنها جایی که میتونم برا خودم بنویسم صحبت کنم و خالی بشم 

بگذریم از چی شدو چی گذشت 

امروز یکشنبه ۱۱خرداد ۹۹

مطمئنا شرایط و روزگار آنچنان که باید میشد نشد تصمیم گرفتم برا اینکه مشکلاتم حل کنم و کمبودمو پرکنم به کلینیک مشاور بهارنکو برم 

ساعت ۱۲:۳۰ وقت گرفتم بلاخره با کلی استرس رفتم 

رفتم تو اتاق مشاور دکتر محمودی منتظرم بود شروع کردم به صحبت کردن نقطه مثبتی که نداریم تا میشد از خودم تعریف کردم 😅

هیچوقت با کسی ایجور صحبت نمیکردم  تمام مشکلاتی که داشت اذیتم میکردو و باعث اذیت بقیه شده بودو گفتم 

خوب پیش رفتیم راضی کننده بود واسم فکر نمیکردم تاثیرش اینقد خوب باشه ایشالا جلساتو همینجور ادامه میدم امیددارم که همچی خوب میشه

ازت ممنونم پریسا جونم 

بخاطر داشتنت هرکاری حاضرم انجام بدم

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۱
M O R T E Z A

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">